O nas
Ko sem še sam hodil v šolo, sem imel najraje naravoslovne predmete. No, da ne bo nesporazuma: seveda nisem ravno užival pri učenju, ampak vedel sem, da če bom imel slabe ocene, mi bodo starši težili, če pa bom imel 3 ali več, pa bom imel mir pred njimi.
Matematika, fizika in kemija so več ali manj logični predmeti. In z logiko nikoli nisem imel problemov. Drugače pa je bilo s tistimi predmeti, ki se jih je bilo potrebno samo naučiti na pamet – kakor pesmico. Tistih predmetov nisem maral a sem se jih zaradi prej omenjenih razlogov – moral naučiti.
S slovenščino tudi nikoli nisem imel problemov, saj sem že vedno rad bral knjige, še raje pa časopise. Že v gimnaziji sem pomagal pri urejanju šolskega glasila, kasneje pa sem sodeloval še z marsikatero revijo ali časopisom.
V gimnaziji smo se poleg slovenščine učili še angleščino in nemščino. Z angleščino nimam problemov, saj vsaj enkrat na leto obiščem prijateljico, ki živi v Angliji. Nemščine pa od gimnazijskih let nisem kaj dosti uporabljal. Če bi bil prisiljen z nekom pogovarjati v nemščini, bi se že nekako znašel, nikakor pa jo ne obvladam dovolj dobro, da bi jo poučeval.
Za pomoč pri matematiki me je prvič v življenju prosila mama mojega soseda. Ta je hodil v osmi, takrat zaključni razred osnovne šole, sam pa sem hodil v prvi letnik gimnazije. Z veseljem sem mu priskočil na pomoč in postajal je vse boljši in boljši. Tako sem odkril, da znam marsikatero, na prvi pogled komplicirano snov, zelo poenostaviti. Glede na to, da sem prijatelju uspešno pomagal, sem dal v Delo oglas za inštrukcije in na ta način dobil še nekaj novih učencev. Nikoli nisem zahteval plačila, rekel sem, da če so bili z mojim delom zadovoljni, mi lahko dajo tudi kakšen prostovoljni prispevek. Zdaj, ko se z inštrukcijami ukvarjam profesionalno kot s.p., je seveda drugače.
Moj cilj je bil vedno izboljšanje znanja pri tistih, ki jim pomagam. Še nikoli nisem staršem rekel: »Saj bo bolje, samo nekaj ur inštrukcij še plačajte,« čeprav bi sam pri sebi vedel, da se to ne bo zgodilo. Vem pa, da moram za vsakega najti primeren pristop. Zato tiste, ki pridejo k meni, v grobem delim v tri skupine:
- največ je tistih, ki prihajajo zaradi želje staršev, da bi imeli boljše ocene; pri njih mi večinoma uspe zbuditi interes za učenje in s tem tudi izboljšati ocene. Najlepši trenutek v moji »službi« je takrat, ko me po preprosti razlagi nekega prej za učenca popolnoma nerazumljivega problema inštruiranec vpraša: »Aj to res tko simpl?« »Da, res je tako preprosto,« mu odgovorim, »a da boš snov obvladal, boš moral sam narediti še precej vaj.«
- nekaj je takšnih, ki hočejo znati za 6 in v šoli dobiti vsaj 5, zato poiščejo inštruktorja. Pri delu s takšnimi najbolj uživam, saj ti kar pijejo moje znanje, ker imajo sami od sebe interes, da se nekaj naučijo.
- na srečo pa le redki nimajo nikakršnega interesa za učenje, se upirajo prihodu na inštrukcije, morda ima pri tem kaj tudi puberteta ali ločitev staršev; v tem primeru staršem povem, da nima smisla po nepotrebnem zapravljati njihovega denarja in da naj otroku raje poiščejo kakšno zaposlitev. Ne boste verjeli da poznam kar nekaj primerov, ko je ta recept pomagal. Ko je spoznal, da kot navadni delavec v proizvodnji ali viličarist ni cenjen in da ima slabo plačo, se je vrnil nazaj v šolo, jo dokončal, nekateri so celo diplomirali. To vem, ker me je že kar nekaj bivših učencev ustavilo na cesti, me povabilo na kavo, se mi zahvalilo za vso pomoč, čeprav bi me takrat, ko sem jih še učil, najraje utopilo v žlici vode.
Zaradi veselja do poučevanja, ki je bilo že od gimnazijskih let moj hobi, sem ustanovil podjetje Domači učitelj® Andrej Remškar s.p. Povpraševanje po inštrukcijah je stalno naraščalo, zato sem se povezal še z nekaj drugimi inštruktorji. Najboljši je Bojan, specialist za tuje jezike, zato sem mu namenil desno stran te spletne strani.
Včasih nimam dovolj časa, da bi se posvetil vsem, ki se obrnejo name. Zato jih preusmerim na moje zunanje sodelavce, ki so vsi specialisti za svoje predmete in sicer:
- na profesorico in inštruktorico matematike;
- na profesorja in inštruktorja matematike in fizike;
- na univerzitetnega profesorja in inštruktorja kemije;
- na profesorico in inštruktorico slovenščine in kot sem ga omenil že prej
- na Bojana, vsestranskega inštruktorja angleščine, nemščine in španščine.
Domači učitelj® Andrej Remškar s.p.